تبلیغات

اسلایدر

پارس موتور
پارس موتور
 
قالب وبلاگ
سلام خدمت دوستان عزیز

انجین:4 زمانه_4 سیلندر خطی_( DOHC)_چهار سوپاپ برای هر سیلندر_اب خنک

حجم دقیق:1298cc

نسبت تراکم:13 به 1

سیستم سوخت رسانی:انژکتور

سیستم روشن کننده:استارت الکتریکی

کلاچ:هیدرولیکی_چند صفحه ای در روغن

حداکثر قدرت:127 کیلووات(173 اسب بخار) در 9250 rpm

حداکثر گشتاور:140 نیوتن.متر در 8250 rpm

جعبه دنده:6 سرعته

ضرایب دنده ها: 1st 2,398 2nd 1,871 3rd 1,525 4th 1,296 5th 1,143 6th 1,015

تعلیق جلو:فنر تکی مرکزی

تعلیق عقب:تک بازوی الومینیومی در یک طرف_فنر تکی مرکزی هیدرولیکی قابل تنظیم

ترمز جلو:دو دیسک 320mm و چهار پیستونه

ترمز عقب:تک دیسک 265mm و دو پیستونه

لاستیک جلو: 120/70 ZR17

لاستیک عقب: 180/55 ZR17

طول: 2,228mm

عرض: 856mm

ارتفاع: 1,095mm

ارتفاع صندلی: 820mm

وزن خشک: 217kg

وزن با مخزن پر: 243kg

حداکثر وزن مجاز: 460kg

حجم مخزن سوخت:19 لیتر

سوخت مناسب:از اکتان 95 تا 98

مصرف سوخت در 100 کیلومتر با سرعت 90 کیلومتر در ساعت: 5.01 لیت
مصرف سوخت در 100 کیلومتر با سرعت 120 کیلومتر در ساعت: 5.81 لیتر
شتاب 0-100: 2.9 ثانیه
شتاب 0-150: 4.9 ثانیه
شتاب 0-200: 7.9 ثانیه
حداکثر سرعت: 265.8 کیلومتر





طبقه بندی: مطالب درباره موتور، 
[ دوشنبه 13 شهریور 1391 ] [ 12:20 ب.ظ ] [ محمد رضا عالی پور ] [ نظرات ]
.: Weblog Themes By Tempdownload :.

درباره وبلاگ

نظر سنجی
سلام به همه ی دوستان گلم دوستان به نظر شما پست های کدام مدیر بیشتر جلب نظر شما می کند؟



آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :
امکانات وب
Online User