تبلیغات

اسلایدر

پارس موتور
پارس موتور
 
قالب وبلاگ
سلام وعرض ادب خدمت دوستان

انجین:چهار زمانه_هوا خنک_دو سیلندر L شکل_دو سوپاپ برای هر سیلندر_ desmodromic

حجم دقیق:1078cc

نسبت تراکم:11.3 به 1

سیستم سوخت رسانی:انژکتور 45mm ساخت Siemens

دارای استارت الکتریکی Marelli

سیستم اگزوز:مسیر اگزوز:2 در 1 در 2 به همراه دو مبدل کاتالیست و دو مافلر الومینیومی

کلاچ:چند صفحه ای خشک با کنترل هیدرولیکی

حداکثر قدرت:73.5 کیلووات(100 اسب بخار) در 7500rpm

حداکثر گشتاور:105 نیوتن.متر در 6000rpm

جعبه دنده و انتقال قدرت:6 سرعته_زنجیر

شاسی:لوله ای از جنس استیل

تعلیق جلو:تلسکوپی قابل تنظیم 43mm ساخت Marzocchi

تعلیق عقب:تک کمک فنر مرکزی ساخت Sachs

لاستیک جلو:120/70 ZR17

لاستیک عقب:180/55 ZR17

ترمز جلو:دو دیسک 320mm_چهار پیستون بهمراه ABS

ترمز عقب:تک دیسک 245mm_دو پیستون بهمراه ABS

فاصله ی دو محور:1450mm

ارتفاع صندلی:810mm

وزن خشک:175 کیلوگرم

حجم مخزن سوخت:13 لیتر

میانگین مصرف سوخت:4.8 لیتر در 100 کیلومتر

حداکثر سرعت:225 کیلومتر در ساعت
[ دوشنبه 13 شهریور 1391 ] [ 12:27 ب.ظ ] [ محمد رضا عالی پور ] [ نظرات ]
.: Weblog Themes By Tempdownload :.

درباره وبلاگ

نظر سنجی
سلام به همه ی دوستان گلم دوستان به نظر شما پست های کدام مدیر بیشتر جلب نظر شما می کند؟



آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :
امکانات وب
Online User